Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze strażnika w Straży Miejskiej w Jeleniej Górze.
Zapraszamy chętnych do pracy w naszych szeregach. Poniżej podajemy wymogi jakie powinna spełniać osoba chętna podjąć pracę.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• ukończenie 21 roku życia,
• korzystanie z pełni praw publicznych,
• posiadanie minimum wykształcenia średniego,
• nienaganna opinia,
• odpowiednia sprawność fizyczna i psychiczna,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
• uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania dodatkowe:
• komunikatywność,
• znajomość obsługi komputera,
• umiejętność pracy w zespole,
• prawo jazdy kat. B.
Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku urzędniczym należy wypełnianie obowiązków z zakresu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. Poz. 1795, z 2020 r. poz. 2112) oraz aktów prawa miejscowego.
Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:
• praca w terenie,
• praca zmianowa,
• praca nocna.
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
• list motywacyjny,
• życiorys (CV),
• kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub uczelni, potwierdzającego posiadane wykształcenie,
• kserokopia książeczki wojskowej z adnotacją o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,
• kserokopia świadectw pracy,
• inne dokumenty potwierdzające zdobyte uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
• podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z praw publicznych,
• podpisane własnoręcznie oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub doręczyć listownie w terminie do dnia 19.03.2021 r. do godz. 15:30 pod adres:
Straż Miejska w Jeleniej Górze
ul. Armii Krajowej 19
58-500 Jelenia Góra.
Więcej informacji:
http://sm.bip.jeleniagora.pl/index.php?app=nabor&nid=85&y=2021&status=1