Straż Miejska w Jeleniej Górze - ul. Armii Krajowej 19, 58-500 Jelenia Góra

Dla mieszkańców

Jesteś: Dla mieszkańców
Mar 5, 2021

Praca w Straży Miejskiej

Ogłoszenie o naborze  kandydatów  na  wolne  stanowisko  urzędnicze strażnika w Straży  Miejskiej  w  Jeleniej Górze.

Zapraszamy chętnych do pracy w naszych szeregach. Poniżej podajemy wymogi jakie powinna spełniać osoba chętna podjąć pracę. 

Wymagania niezbędne:

•             obywatelstwo polskie,

•             ukończenie 21 roku życia,

•             korzystanie z pełni praw publicznych,

•             posiadanie minimum wykształcenia średniego,

•             nienaganna opinia,

•             odpowiednia sprawność fizyczna i psychiczna,

•             brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

•             uregulowany stosunek do służby wojskowej.

 

Wymagania  dodatkowe:

•             komunikatywność,

•             znajomość obsługi komputera,

•             umiejętność pracy w zespole,

•             prawo jazdy kat. B.

Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku urzędniczym należy wypełnianie  obowiązków z zakresu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.          o strażach gminnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. Poz. 1795, z 2020 r. poz. 2112) oraz aktów prawa miejscowego.

Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:

•             praca w terenie,

•             praca zmianowa,

•             praca nocna.

 

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym zobowiązani są  do złożenia następujących dokumentów:

•             list motywacyjny,

•             życiorys (CV),

•             kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub uczelni, potwierdzającego posiadane wykształcenie,

•             kserokopia książeczki wojskowej z adnotacją o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,

•             kserokopia świadectw pracy,

•             inne dokumenty potwierdzające zdobyte uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,

•             podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z praw publicznych,

•             podpisane własnoręcznie oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub doręczyć listownie w terminie do dnia 19.03.2021 r. do godz. 15:30 pod adres:

Straż Miejska w Jeleniej Górze

ul. Armii Krajowej 19

58-500 Jelenia Góra.

Więcej informacji:

http://sm.bip.jeleniagora.pl/index.php?app=nabor&nid=85&y=2021&status=1

Autor: Rzecznik SM

WAŻNE LINKI

Straż Miejska w Jeleniej Górze

Armii Krajowej 19

50-500 Jelenia Góra

75 7525162, 75 7647145
75
7647146

Godziny pracy Straży Miejskiej

Poniedziałek - Niedziela:

Całodobowo


Zostańmy w kontakcie